Vrácení či reklamace

Znáš to. I přes upřímnou snahu dělat věci co nejlépe se může něco pokazit, kurýr flákne s balíčkem někde o zem nebo třeba zjistíš, že ti tričko trochu nesedí.

V případě jakýchkoliv potíží nebo dotazů mi napiš na obchodni@zahorami.cz nebo zavolej na 732 25 44 01.


Vrácení zboží do 14 dní od nákupu

Pokud zjistíš, že ti zakoupená věc nevyhovuje nebo nesedí, máš samozřejmě právo ji do 14 dnů vrátit.

Stačí se ozvat na email obchodni@zahorami.cz a přiložit doklad o koupi nebo potvrzení objednávky. Následně ti pošlu instrukce, kam balíček vrátit.

Po přijetí nepoškozeného zboží ti vrátím celou cenu objednávky zpátky (včetně ceny za dopravu k tobě). Poštovné za vrácení balíčku zpět ke mně si ovšem hradíš sám/sama.

V případě výměny zboží účtuji poštovné za opětovné poslání, jinak bych přišel na buben. Děkuji za pochopení.

Výjimku ze zákonné 14 denní lhůty pro vrácení tvoří elektronické produkty a vstupenky, které vrátit nelze. Kurzy pak mají své specifické storno podmínky, které jsou uvedeny přímo u nich.


Reklamace

Pokud se na zboží vyskytne vada v záruční době, která není způsobená zejména nevhodným použitím nebo běžným opotřebením, stačí se ozvat na email obchodni@zahorami.cz s následujícími informacemi:

  • Doklad o koupi nebo email s potvrzením objednávky.
  • Popis vady.
  • Fotodokumentace vadného produktu, ze které je problém zřejmý.

 

Následně se písemně nebo telefonicky dohodneme, co s tím provedeme. 

  • Pokud lze vadu odstranit nebo opravit, učiním tak.
  • Pokud je daná věc neopravitelná, vyměním ti ji za novou. 
  • Pokud výše uvedené z jakéhokoliv důvodu nepůjde (například je zboží již vyprodáno), domluvíme se na slevě nebo úplném vrácení zboží (ke mně) a peněz (k tobě).

 

V případě poškození zboží při přepravě je potřeba se ozvat do dvou dnů od převzetí. Postupovat budeme jako při jakékoliv jiné reklamaci.